dijous, 22 de maig del 2014

2 Dies dels Pirineus

El cap de setmana passat, encara en plena ressaca de la Transvulcania, hi havia dues curses d'orientació obligades: els 2 Dies dels Pirineus, que es celebraven als Inferns de Bellestar i a Bellver de Cerdanya.

Comencem dissabte amb una cursa de llarga distància. Començament esperat: xaragalls de vèrtic i primer error de 3 minuts per no haver entrat per la torrentera que tocava. Petit error d'1 minut arribant a la 4, doncs no tinc un punt de parada clar i me la passo per sobre. Continuo amb errors poc remarcables i amb el dubte de si he fet la millor elecció de ruta per anar a la 6; fins que arribo a la fita 15, on decideixo voltar per sota i atacar-la entrant pels xaragalls... gran error!!! Em trobo un 7b+ que supero amb més pena que glòria... Un cop a dalt, em trobo totalment desorientat. En total més de 5 minuts perduts! A partir d'aquí em prenc la cursa molt tranquil·lament, conscient que he llençat la cursa en aquesta fita. La 16 tampoc la clavo, doncs no veig clara l'entrada al tàlveg... 2 minuts més perduts. De la fita 18 tampoc n'estic gaire content, doncs no era aquesta la intenció... i la 19... me la passo per sota i he de tornar al rec per veure que hi havia un petit tàlveg molt clar per entrar-hi. 5 minuts més!!! Mare meva!!! A partir d'aquí anar fent i bona lletra, amb un últim error d'1 minut arribant a la 26. Al final, més de 17 minuts perduts i males sensacions... Sort que aquestes males sensacions van ser generals...

Diumenge hi havia una mitja distància a Bellver, lloc on no havia competit mai. S'intuïa una cursa ràpida, i així va ser. Bosc blanc, prats amb visibilitat i poca dificultat tècnica. Els dos errors més grans concentrats a la fita 7 (2 minuts) on faig un rumb malament i em costa ressituar-me, i a la 8 (mig minut) on paro just abans i no la veig.

Gran cap de setmana gaudint més diumenge que dissabte. Ara toca parar les competicions per centrar-nos en organitzar... i entrenar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada