dilluns, 8 de setembre del 2014

Ultra Catllaràs

Després de vacances, torna l'activitat. Però abans cal posar al dia el bloc...

L'últim dissabte de juliol vaig participar a l'Ultra Trail del Catllaràs, una cursa que em feia molta il·lusió participar, per la bellesa dels seus paisatges però sobretot per l'entorn tan familiar que hi trobaria. Així, a les 6 del matí del dissabte 26 de juliol donava el tret de sortida d'aquesta cursa de 55 km i 4000 m de desnivell positiu. L'objectiu: acabar-la per sota de les 9 hores. 

Com totes les curses d'aquest tipus (totes vull dir 3... :P ) començo amb molta calma, per anar agafant confiança amb el transcurs dels quilòmetres i que les cames no agafin massa fatiga. 






Els quilòmetres van passant i el temps el vaig "clavant" tal i com m'havia proposat. Vaig molta estona sol, però per sort m'acompanya el paisatge, moll encara de la pluja de la nit passada. El recorregut és un puja i baixa continu: pugem a Falgars, baixem a Sant Julià, pugem a la Creueta i baixem a Malanyeu, pugem al Graell de Pujals i baixem a la Nou, pugem al Sobrepuny i baixem a Castell de l'Areny, pugem a Rasos de Clarens (via Sant Romà) i baixem a Ardericó, pugem al Joc de la Pilota i baixem a La Pobla de Lillet, lloc d'inici i fi de la cursa. Em trobo bastant bé durant tota la cursa. Naturalment, les cames van notant el pas de les hores, i la calor hi ajuda, sobretot a la pujada de Castell fins a Sant Romà. La baixada des del Xalet del Catllaràs fins a La Pobla se'm fa més llarga del què pensava. 




I al final, després de 8 hores i 17 minuts, arribo a meta, amb un molt bon gust a la boca i donant per finalitzada la temporada d'ultres per aquest any. Ara toca centrar-se una mica amb les curses d'orientació. Ens espera una tardor mogudeta... ;)