dimecres, 6 de maig del 2015

Campionat de Catalunya Esprint a Palamós

El passat 18 d'abril es disputava el Campionat de Catalunya Esprint a Palamós. No m'estendré massa amb aquesta cursa, doncs la meva experiència va ser del tot negativa i no vull queixar-me d'una organització que de ben segur perdre moltes hores per tirar-ho endavant.

El Campionat de Catalunya era un sol esprint, però l'organització va decidir que abans es correria un altre esprint a la mateixa zona, mateixa sortida, mateixa arribada i algunes fites iguals, i que a més a més, no valdria per res sobre el Campionat de Catalunya. Per mi, aquest va ser l'error més gran, i a això hi vull sumar que el traçador (o traçadors) no van estar a l'alçada: culs de sac, tirades llargues sense opcions, etc.

Pel què fa als resultats, al primer esprint (que jo no sabia que no puntuava) vaig donar-ho tot, mentre la majoria de corredors van reservar-se per la cursa bona.

A la cursa de veritat vaig notar el cansament de la primera, però tot i així, prou content. L'únic error, fatal, va ser que a l'arribada el traçador va tenir la genial idea de posar una altra fita en comptes de la 200, i aquí és on la vaig cagar, doncs vaig plegar el mapa a la penúltima fita confiat que s'esprint final (entre la 200 i meta) seria exactament que a la primera cursa.