dilluns, 6 d’octubre del 2014

Campionat de Catalunya d'Orientació de Llarga Distància a Gurb

Ahir es disputava a Gurb (Osona) el Campionat de Catalunya de Llarga Distància en un mapa estrenat l'any passat, amb molts xaragalls i tallats. A priori la distància a recórrer era curteta per ser una "llarga distància", només 7,8 km lineals, per la qual cosa la cursa es preveia amb moltes eleccions d'itinerari, i on el rumb no jugaria un paper gaire important. 

Començo la cursa fatal! Pitjor impossible!! Perdo uns 5 minuts per arribar a la primera fita!!! Imperdonable! Em perdo entre els primers turons i em faig un "lio" amb els camps de conreu. Per anar a la fita 3 no miro bé el mapa i m'embosco per un torrent quan tenia un camí que m'hi portava. Aquí 2 minuts més perduts. Aquí no acaba el meu magnífic inici de cursa: per anar a la 4, passo primer per la 5... Crec que passaré per l'oculista... :( A partir d'aquí encadeno unes quantes fites que no vaig malament del tot, tot i que em trobo que em falta físic. Les dues grans eleccions de ruta, fita 6 i fita 10, crec que les solvento bastant bé. No és fins a final de cursa que torno a fallar significativament: fites 14 (no trobo el pas entre els ratllats), 15 (m'equivoco de camí al sortir de la capella) i 16 (vaig a voltar per dalt el blanc quan per baix al torrent era molt més ràpid. En aquestes 3 fites, 1 minut perdut en cadascuna. Acabo la cursa prou content, vist com havia començat. Al final, uns 11 minuts perduts... Però gaudint molt del terreny!