diumenge, 13 d’abril del 2014

Trofeu Costa Càlida

El cap de setmana passat es va disputar el Trofeu Costa Càlida a Cehegín, en el mapa de El Coto de las Maravillas. A més del trofeu "per tothom", es disputava també una prova de la World Cup, on es donava cita el milloret del panorama internacional.

Dissabte disputem la cursa de Mitja Distància. Cursa ràpida i divertida, amb poc desnivell i força canvis de direcció. Em costa entrar al mapa, i ja per anar a la fita 1 perdo uns 3 minuts. Progresso sense gaires errors fins a la fita 12, on m'hi deixo 1 minut. No torna a ser fins la fita 19 (1 minut perdut) i sobretot la 20 (més de 3 minuts) on perdo el fil de la cursa, al confondre un dels ramals del torrent i em costa saber on sóc. En general un 8 minuts d'error.

Diumenge, en la cursa de Llarga Distància, surto, sincerament, amb les sensacions molt dolentes i amb ganes relatives de córrer. La llarga tirada de la fita 2 no em surt massa bé, doncs crec que perdo uns 4 minuts cap al final, on em despista un camí fins que m'adono que sóc en un lloc que no em pensava. Tot se'm desmunta a la fita 6, on m'endinso als torrents sense pensar-m'ho gaire i em perdo molta estona (10 minuts) abans de saber on sóc. La resta de la cursa vaig tirant, amb errors significatius l'elecció de ruta per anar a la 7 (4 minuts perduts) i el de la fita 12 quan m'equivoco en l'últim esperó i em costa situar-me (8 minuts perduts). L'atac a la fita 14 també em surt fatal: m'equivoco de rec i perdo uns 4 minuts. A partir d'aquí tot més o menys bé exceptuant la fita 18, on els turonets per atacar la fita em despisten i hi deixo uns 3 minuts. En total... MOLTS minuts perduts... no cal ni contar-los!! :(

La sensació general no és massa bona. El mapa de El Coto de las Maravillas, del qual m'havien parlat tan bé, em decep una mica, potser influenciat pel mal resultat de diumenge... Reconec que la cursa de diumenge se'm va fer feixuga, amb un terreny que vaig trobar molt lluitador, amb desnivell... Segurament no vaig saber veure que les millors opcions de ruta quasi sempre eren pels torrents...

En fi, a la propera més i millor (que no costarà gaire (esperem)).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada