divendres, 4 d’abril del 2014

2 Dies del Ripollès 2014

Després d'un mes i mig torno a fer una cursa, i és en el marc dels Dos Dies del Ripollès 2014, que es disputaven a la Font de Querol (Campdevànol), i que encetaven la Copa Catalana de curses d'orientació 2014. Les ganes hi eren totes, doncs estic entrenant força. A l'hora de la veritat, però, tot és diferent.


Dissabte es va disputar una cursa de Mitja Distància. Em pensava que seria una cursa ràpida, però tal i com es va poder veure, no ho va ser per ningú. És clar que potser ho va fer el fet que hi havia moltes zones tal·lades (amb brancada a terra) i força esbarzers. 

La cursa em va anar força bé fins la 6. A la fita 7 fallo mig minut perquè dubto en un tàlveg. La 8 va ser un desastre!! M'equivoco d'esperó i després em costa ressituar-me. La fita 11 va ser d'escàndol!! Sé que estic al tàlveg, però no entenc res... Fins i tot vaig baixar dues vegades al camí per situar-me!! En fi... Petit fallo a la 13 i bastant gran a la 17, on m'equivoco d'esperó i no ho entenc... La resta fins al final bé. En total uns 9 minuts de desencert.


El diumenge la cursa era el Campionat de Catalunya d'Ultrallarga Distància. Em feia por l'estona invertida, ja que altres anys se m'ha fet llarga. La cursa em va anar molt bé, tot i que el resultat és una mica enganyós. En aquesta cursa, tot i que hi ha dispersions mitjançant bucles (fins a 3) la sortida és en massa, cosa que fa que vulguis o no et recolzis amb altres corredors. Només dir que fins la fita 11 vaig tenir la sensació d'anar en grup (no sempre els mateixos). Els primers fallos els faig a la 13 on dubto de clariana i a la 16, on agafo un mal rumb i me'n vaig direcció a la 17. Aquí vaig perdre un minut i mig aprox. Arribant a la 20 m'atrapa el Pau Llorens, i pràcticament d'aquí fins al final anem "junts", amb una súper persecussió per arribar a la 22. 

Al final bones sensacions i físicament molt bé (deuen anar bé els entrenaments... ;) ).