divendres, 8 de juny del 2012

Amb retard... SUÈCIA!

Per fi tinc una estona i ganes d'escriure al bloc. Fa 3 setmanes vam escapar-nos amb la Good, el Xic i el Mas a Suècia, a gaudir dels boscos que tant bé ens havien parlat. 4 dies d'orientació a la meca de l'orientació. Era el primer cop que posava els peus en aquell país i, la veritat, hi anava amb respecte. 

No m'estendré gaire. Us deixo els mapes i prou. Només dir-vos que tot i portar una temporada bastant desmotivat pel tema curses, vaig gaudir com un camell!! Quins boscos!! Microrelleu, molsa de pam i mig, aiguamolls, llacs, pedres, rius... en definitiva, tot el que no vaig gaudir a la jukola 2010, ho vaig fer aquí!

Ah! I en acabat nosaltres, a gaudir dels cracks de l'europeu, amb càmeres, GPSs, fites vista, i un llarg etc. Quin luxe!!




Potser estaré dies a tornar-hi, però creieu-me, si en tinc l'oportunitat, hi tornaré sense pensar-m'ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada