dissabte, 26 de juny del 2010

Ultradesnivell!!!!

El diumenge de Patum se'ns presentava l'oportunitat de gaudir d'un dels millors mapes (si no el millor) de Catalunya, en format d'Ultrallarga Distància. S'ha de dir, però, que amb el fart de patir que em vaig fer, vaig deixar el "gaudir" per un altre dia. Com a ben parit que sóc, vaig decidir deixar el camelback al cotxe, i la veritat és que no el vaig trobar a faltar... Què haig de dir! Quant a la cursa vaig començar bé, a davant, i a la 3 ja vaig veure que patiríem: un pujador... mare meva, no arribava mai la fita! Per anar a la 4 la gent es va dispersar molt, ja que hi havia més d'una alternativa. Jo, on la vaig cagar va ser a la 6, al volguer-me passar de llest i buscar un camí que m'hi portava de dret però que era moooooolt llarg. A la 8 altra vegada cap aaaaaamunt. Per anar a la 10 em vaig equivocar en l'elecció d'itinerari i vaig fer volta. A la 12 vaig perdre algunt minut voltant per la carretera. I començava la part més tècnica, de xaragalls, amb papallones incloses, molt xulo!! Vaig perdre un parell de minuts a la 17 i un parell més a la 22. Ja només quedava un últim bucle i encarar-me cap a la meta, amb alguna tirada un xic llarga. Al final, bon sabor de boca, però penso que podia haver anat millor si no hagués fet els fallos tontos que sempre acostumo a fer d'elecció d'itinerari. Si més no, un bon entrenament de cara a la Jukola!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada